ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարի տեղակալ՝ Արթուր Առաքելյանը NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասել է. Իրան-Հայաստան երկաթուղին կարող է այլընտրանք դառնալ Պարսից ծոցի նավահանգիստներին, և նշել, որ երկաթուղին կարող է այլընտրանքային երթուղի առաջարկել Իրանից դեպի սևծովյան նավահանգիստներ:
Հորմոզի նեղուցը սահմանափակումներ ունի ծանր նավերի՝ բեռների և նավթամթերքների փոխադրման դեպքում, երկար ժամանակ են պահանջում: Այս տեսակետից Իրան-Հայաստան երկաթգիծը կարող է հասնել սևծովյան նավահանգիստներ և Եվրոպա, առանց ժամանակի կորստի, ասել է նա:
Շուտով ներդրողների հետ քննարկումներ սկսվեն, ավելացրել է Առաքելյանը:
Երկաթգիծը կձգվի 316 կմ, որից հետո միանում է գործող ցանցին: Կունենա 102 կմ թունել, 24 կմ կամուրջ և 80 կմ/ժ արագությամբ հնարավոր է բեռների փոխադրում, նշել է Առաքելյանը:
Իրան-Հայաստան երկաթգծի շինարարության աշխատանքները կմեկնարկեն 2015թ.-ի առաջին եռամսյակում, այն գնահատվել է 3,5 մլրդ դոլար: Անցյալ տարի հունվաի 18-ին Դուբայում կնքվեց եռակողմ հուշագիր Հայաստանի Հարավկովկասյան երկաթգծի զարգացման վերաբերյալ:
http://armenian.irib.ir/news/economic/item/46887-
Комментариев нет:
Отправить комментарий